ponedjeljak, 3. srpnja 2017.

Ponedjeljkom o: Kako pronaći inspiraciju

Fotografija sa sajta: weheartit.com

Ako ste se ikada pronašli u situaciji da očajnički trebate nešto napisati, ali jednostavno ne ide, nadam se da će vam ovaj post biti od male pomoći.


 Inspiracije nema, ne znate o čemu da pišete, ako i počnete ništa vam nema smisla? Sve što počnete čini se već viđeno i ispričano? Vjerujte mi, znam kako se osjećate. 

Naime, prije par dana sam, isto tako bez imalo kreativnosti, tražila po internetu o čemu pisati i kako unaprijediti svoje pisanje, razvijati maštu i unaprijediti raznovrsnost svog bloga. I pogađate, nisam našla apsolutno ništa što bi bilo po mom ukusu. Nijedan naslov niti članak nije se poklapao sa onim što sam trenutno osjećala. ( Jer ja se uvijek, u svemu, vodim osjećajem) I taman prije nego što sam odustala, naletjela sam na naslov
"Dakle, hoćeš da budeš pisac".
 Nego šta nego hoću!!!

I puff, pisalo je samo da ne trebam biti tu, na toj stranici, nego pisati. Dok nisam prespavala cijelu tu ideju nije mi imalo nikakvog smisla, kako da pišem kada ne znam šta da pišem, o čemu da pišem, kome da pišem, kako da nešto započnem ili završim.

Opet vođena osjećajem počela sam pisati o ljubavi, jer se tada najbolje osjećam, i jer, iskreno, mislim da mi to najbolje ide, da samo to znam. Zapravo, najbolje stvari sam napisala kada se uopće nisam dobro osjećala, ali pomaže, nećemo se lagati. 

Fotografija sa sajta: weheartit.com

Tajna je samo da pišete. Bukvalno bilo šta, čak i ono što nećete nigdje objaviti, čak i ono što će za par minuta biti obrisano i zaboravljeno. Ali zaista je bitno da pišete, da tjerate mozak da razmišlja, da radi, da funkcioniše. Pišite bilo kada, bilo gdje. Pišite o onome što mislite da se nalazi ispod drveta, pišite kako zamišljate život na nekoj stranoj planeti, pišite o onome što sanjate, o onome što biste željeli da sanjate... Ali pišete, što češće i što više.
Inspiracija se trenira, ako utonete u more vlastitih riječi, ona će "zaboraviti" da nije tu, i ono što pišete počet će da vam se sve više sviđa, sve više će dobijati smisao, a vi ćete poslije reći da ste bili u "naletu inspiracije".  E pa znate šta, to nije bila ona, 

TO STE BILI VI. 

Vi ste vaša vlastita inspiracija. Samo započnite, neka vas vodi ono što vas inače vuče za ruku. Nekome je to ono što čuje, nekome je priroda u kojoj se nalazi, nekome je ono što pročita, ili slika koju vidi, nekome je, kao meni, pak ono što osjećam.

A sada uzmite papir i olovku, započnite ono što mora biti započeto. Probajte jednom, dva, pet puta. Ali ćete uspjeti jer ćete u moru raskrsnica i puteva uspjeti pronaći onaj put koji vama treba. Zašto? Baš zato što tražite.

Hvala na čitanju. <3


P.S. Nastavak ovog teksta možete očekivati za dvije sedmice ;) stay tuned <3



Fotografija sa sajta: weheartit.com

Broj komentara: 6:

  1. Predivan tekstić! Verujem da će meni dosta pomoći jer sam ja nova i baš imam neke ideje za dalje postove.
    Stvarno odlično pišeš! :)♡

    Pratim te, ako želiš uzvrati :
    http://wwwsabrinasworld.blogspot.rs/?m=0

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako divan post, draga. Mislim da će mi mnogo pomoći. I ja sam pre nekog vremena pisala post na ovu temu.

    laAdda | 13 reasons why I love summer

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepo napisano! Ovaj post će mi definitivno biti od koristi :)
    shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši