subota, 1. srpnja 2017.

Njemu #2

Fotografija sa sajta pinterest.com
Jer svaki prvi (i svaki ostali da budem iskrena) pripada NJEMU !



Umjetnost je voljeti te. Tako lagano, kao treptaj oka, i tako prirodno, kao uzdah.
Umjetnost je utopiti se u tvom zagrljaju, nestati, a opet biti apsolutno sigurna i smirena. Umjetnost je kada umjesto školjke, na uho naslonim tvoje grudi, pa umjesto mora slušam otkucaje tvog srca. Jednu savršenu melodiju komponovanu samo za srce koje ga prepozna, koje bude privučeno njemu, bez uputa, razloga ili nekog iole razumljivog smisla. Umjetnost je spoznati da postoji nešto jače od sile gravitacije što me drži na Zemlji. Nešto jače što me istovremeno diže do najudaljenijih visina i spušta do najdubljih dubina. Nešto jače što me istovremeno tretira kao najsnažniju silu prirode, nemilosrdno i gordo, ali i najkrhkiju kockicu leda koja na tvom dlanu postaje nešto sasvim drugačije. Svoje, a opet novo.
Umjetnost je kada u jednim očima otkrijem dio slagalice za koji nisam ni znala da nedostaje dok ga napokon nisam pronašla, pa se onda odjednom zapitam zašto i kako sam bila toliko slijepa, zašto i kako nisam shvatila. Ali, tvoj dlan na mom licu me povrati u stvarnost, ili ono za šta se nadam da je stvarno, i odbacim svaku dotadašnju misao. Osim one u kojoj nas dvoje počinjemo stvarati samo za nas svojstvenu umjetnost...


Prvi ovakav post možete pronaći (ovdje)

Hvala Vam od srca na čitanju.
 Nadam se da volite čitati ovakve postove, jednako kao što ih ja volim pisati. 

Broj komentara: 13:

  1. Uživala sam čitajući, draga. Definitivno moraš pisati više ovakvih postova jer su predivni. Drago mi je da voliš da ih pišeš jer ja volim da ih čitam i sigurna sam da je tako i sa ostalim čitaocima tvog bloga.

    laAdda | Pregled juna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno draga Šehada. Bit će ih još mnogo, to je sigurno. <3

      Izbriši
  2. Zaista predivno napisan post... Obožavam kada na nekom blogu naiđem na ovako savršen post jer obožavam da ih čitam.. ❤

    teen-scorner.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo. Ovo su moji omiljeni tekstovi i baš mi je drago da se i tebi sviđaju! :) <3

      Izbriši
  3. so cool photo:) so adorable:) follow:) now waiting for U:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Veoma je lep post. Po mom mišljenju imaš dara za pisanje. Mislim da bi jednog dana mogla napisati neku knjigu. Mislim da bi bila odlična. Još jednom svaka čast,samo ću reći woow.
    Ukoliko imaš vremena volela bih da pročitaš moj prvi post. Naime prvi put sam posle dugog vremena počela da se bavim bloovanjem, ukoliko želiš svaki put da ti se pojavi obaveštenje kada postavim novi post možeš da se učlaniš onda na moj blog. Hvala!♥ Link ----
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/06/pocnite-se-menjati.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajoj, ne možeš ni zamisliti koliko sam ti samo zahvalna na ovom predivnom, predivnom komentaru. Zaista mi puno znači. Hvala ti!
      Odmah se bacam na čitanje <3

      Izbriši
  5. Diivan post, odusevljena sam!
    Noovi post o putu na Plitvice,pa ako mozes ostavi komentar --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2017/07/plitvice-lakes.html#comment-form

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajan post!Mnogo lepo pišeš!Nadam se da češ ih i u buduće ovako divno pisati!Očarana sam!Očarana sam! Zapratila sam te ♥

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, garantujem ti da hoću :) !

      Izbriši
  7. Predivno napisano. Da se primijetiti da je pisano sa puno ljubavi i ispunjenog srca. Moram priznati da, definitivno, trebaš pisati malo više ovakvih postova :D

    OdgovoriIzbriši