četvrtak, 10. studenoga 2016.

Swether weather tag

Vjerujem da su u mom genetskom kodu zapisane neke pomalo nebitne stvari; 
ne mogu da se odlučim, nikada, pretjerujem u svemu, uvijek, veselim se i nerviram 
bez razloga, i volim jesen, opasno volim jesen.
Volim sve što ona donosi, i da, čak i kišu. Godišnje doba
baš po mjeri mog srca...


Ovaj post, tačnije jedan sličan ovome, je trebao izaći davno, ali
sam stalno odgađala u želji da ga napišem baš onako kako treba, 
pa ipak, nije meni jesen svaki dan :D
Uglavnom, moja Tija, sa bloga GirlStuffTija, je predložila da uradimo
ovaj tag. Šta da vam kažem, djevojka me jednostavno poznaje
previše dobro.
Dogovorile temu, pronašle pitanja, i voila , postovi su tu, njen možete pogledati ovdje.
Odabrale smo pitanja koja su nama najviše odgovarala, ona
na koja, zapravo, imamo pravi (kvalitetan) odgovor. Vidjet ćete
već kad vam se raspišem i na pola puta počnem pričati o lišću i lastama, Suncu, 
kornjačama i bubamaram (haha, samo se šalim :D ).
Bistre glave, koliko se to za mene može reći, prelazim na sama pitanja.

I da, još samo prije samog početka, želim da kažem da ova pitanja 
nimalo, ali nimaloo NISU FER. (Ovu) Djevojku je opasno dovesti
u situaciju da se ovoliko odlučuje. :D

Zašto voliš jesen?

A zašto postoji Afrika, zašto su izumrli dinosaurusi, 
zašto Sunce sija, i zašto Amina voli jesen...
Šalu na stranu, ima nešto magično u njoj,
Boje življe nego ikada, sreća jača nego ikada. Da odmah
na prvom pitanju ne bih napisala i nabrojala sve ono sto je predviđeno 
za poslije, zaustavit ću se na činjenici da je to prosto jesen. I toplo
i hladno, i živo i tiho, i rađaš se i rađaš se ponovo, jesen nije kraj,
jesen jeste i uvijek će biti početak. Nekako je i kihanje za vrijeme
jeseni puno ljepše :D A zašto je stvarno volim, pa, do kraja čitanja
sve će vam već biti jasno.


Najdraže piće i hrana?

Bez obzira na godišnje doba, jer se to manj-više ne razlikuje, 
jedem istu hranu. Najviše volim piletinu, krompir i rižu, na sve moguće načine, 
za sve moguće prigode.
Od pića, pored vode koju konzumiram u ogromnim količinama, ja sam
i ovisnik o čaju. Bilo koji, voćni, bilji, nebitno. Čaj.
Voda, voda, voda, i čaj. I Fanta, ovisnik sam i o njoj. 

Kafa ili topla čokolada?

Kafa, bez imalo razmišljanja. Obična, crna, bosanska kahva, takva je 
najbolja. Mada i sve ostale su podjednako voljene.

Najdraži miris svijeća?

I evo ga, ono što sam zamalo otkrila već na prvom pitanju, jabuka i cimet.
Jabuka i cimet, to mora biti ponovljeno. 
Vjerovatno najsavršeniji spoj ikada. Tako savršeno naglašavaju 
jedno drugo, i tako idealno prikrivaju "mane" onog drugog...
Jabuka i cimet.

Najdraži ruž?

Slabosti moja...dovoljno sam već rekla što se ruževa tiče. Teško da bih mogla izdvojiti 
samo jedan. Ne teško, nemoguće, jednostavno je bolno.
Ali onaj koji TRENUTNO najviše koristim je tečni Golden Rose ruž u nijansi 11.
Jesen je obično doba za tamnije ruževe boje vina, ljubišaste nijanse, zagasite tonove,
a ja eto, naopaka kakva jesam, ipak koristim nude nijanse. 
Zašto ne kada mogu? :D



Omiljena boja?

Bordo, skoro definitivno. I crna i crvena, ma te su sigurno.
Ali i bijela i smeđa i plava i maslinasto zelena... I upravo smo došli do onog mog neodlučivanja...
Bordo boja je MOŽDA ipak moja boja. Zaustavljam
se na njoj.

Go-to boja za oči/sjenila?

Rijetko koristim sjenila za oči, ali kada ipak nanosim, onda to bude
neka nježnija, roza varijanta.


Omiljena muzika?

E ovo je već okrutno pitanje. Osobu, koja svaku svoju emociju veže za neku pjesmu, 
se NE MOŽE pitati da navede omiljene pjesme. 
Ali, na ovu temu sam, sasvim slučajno, već pisala u skorije vrijeme, 
i to možete pogledati ovdje.

Omiljeni outfit/modni dodaci?

Pa, kada je jesen u pitanju, onda to obično izgleda ovako: neki topli džemper, 
još topliji šal i tanka jaknica (ipak one teške čuvam za zime), pantalone, 
čizmice, torba, i ja spremna...

Što se tiče modnih dodataka, osim šala kojeg sam več navela, to su uglavnom
ogrlica, sat i narukvica koja je uvijek na mojoj ruci. 
Bar što se ovoga tiče nisam komplikovana (kad sam već u svemu ostalom
morala biti).

Jesenska poslastica-šta najviše volim raditi tokom jeseni?

U jesenske poslastice namjerno ću ubrojati kestene, šečene kestene.
VOLIM IH, volim jesen zbog njih. Zbog njih i jabuke i cimeta. I da, čaja, opet sa okusom 
jabuke i cimeta, i onda opet taj čaj, i onda još malo pečenih kestena.
Spašavajte, mirišu mi opasno...

A u jesen, naravno kada imam vremena, volim da čitam knjige,
dok vani pada kiša, dok otac peče kestene, dok ja pijem čaj...
Volim i da šetam, uživam u svježini zraka, gledam sve ono što jesen čini
lijepom. Crvene, zelene, smeđe, žute nijanse lišća.
Priroda je najsavršeniji umjetnik...


Opuštaš se uz film ili knjigu, navedi omiljeni film/knjigu?

Ovo pomalo zavisi od raspoloženja. Volim da čitam, zaista, ali ponekad mi neki 
dobar film jednostavno više odgovara.

Omiljena knjiga, tačnija jedna od najomiljenijih, jer ovo pitanje tako nije fer, 
je Vampirska akademija. Morate pročitati, morate.
Drugačija od ostalih knjiga o vampirima, drugačija od ostalih knjiga o ljubavi.
Uskoro pripremam jedan post i na tu temu, pa svratite da se čitamo.

Omiljeni film je još teže odabrati. 
Jedan od posljednjih koje sam pogledala jeste Me before you , još sam pod 
dojmovima, tako da za sada ostavljam njega.
Općenito volim romatične filmove, volim naučnu fantastiku, volim fikciju.
Volim bilo koji u kojem su Will Smith ili Nickolas Cage.


Omiljeno mjesto?

U mom gradu to je bez imalo razmišljanja Partizansko memorijalno groblje (Mostar).
Mjesto prelijepo, magično, toplo. Volim ga, voljet ću ga, i vraćat
ću mu se. Uvijek.

Ajvar ili džem?

Pomalo nelogično upoređivanje, ali oboje vrišti JESEN! Ja volim 
oboje, ali obzirom da džem skroz rijetko jedem, gotovo nikako, ipak ću reći ajvar.

Karirane košulje ili udobni džemperi?

Oboje. Ovdje uopće neću da odlučujem. Volim oboje,
nosim oboje i to je ugavnom to.

Češeri/šišarke ili kesteni?

E ovdje sam vas malkice prevarila... Kako sam već ranije pričala o kestenima, 
govorila vam koliko ih volim i šta oni znače kada je vrijeme jeseni, sada biram šišarke...
Šta ću, primorana sam da biram, a ja se snalazim kako mogu. :D


Iii, stigli smo do kraja. Huuuh, to je bio duuuug put :D Za kraj stvarno neću
duljiti. Nadam se da ste uživali, nadam se da uživate u jeseni. 
Svratite do Tije i pogledajte kako nam je to ona odgovorila na ova ista pitanja. 
Pišite u komentare šta vas raduje vezano za jesen. 
Moj prvi collab post mi je donio toliko radosti i ovo sigurno neće biti posljedni,
družit ćemo se nas dvije ovdje još :)

P.S. sve slike su moje, osim ako nije drugačije naznačeno.

Šaljem puno topline do sljedećeg čitanja.


Nema komentara:

Objavi komentar