srijeda, 26. listopada 2016.

Pjesme koje me pokreću


Ljudi se razlikuju, to je sasvim jasno i normalno. Razlikuju se po interesima, ukusima,
 mišljenjima, stavovima. 
Razlikuju po načinu kako i koliko (ne)predstavljaju svoje emocije,
kako se nose sa njima, kako ih liječe, kako ih sakrivaju...

O mnogim stvarima bi se dalo raspravljati, ali muzika je nešto drugo. Još nisam upoznala
čovjeka koji ne voli muziku. Rok, pop, punk, country, domaće, strano, sasvim nebitno.
Muzika je lijek za dušu, i to je još nešto što je sasvim jasno i normalno...

Kod mene plejlista zavisi od raspoloženja. 
Ponekad je potrebno nešto da me pokrene, digne na noge, i da mi volju da pokidam 
sve što trebam. Dok ponekad, jednostavno, poželim pustiti neku laganiju pjesmu, i
(ne slušajući je) utonuti u svoje misli.

Ovdje su neke od mojih najomiljenijih ikada. Pokušat ću ih stvarno poredati onako 
kako ih osjećam, od najdraže do najmanje drage od ovih najdražih (haha :D ) , mada znam koliko teško će biti... 

Izvođače neću pisati, ali ćete klikom na svaku pjesmu biti odvedeni direktno na nju.

Uživajte...


1. Lonely no more - moj vječni broj 1!
12. Rane
13. Molitva

I još nešto što MORATE poslušati :D (ovdje)

Većina pjesama je uglavnom "stara", samo zbog toga što meni treba malo više 
vremena da zavolim neku pjesmu. Rijetko koja mi se svidi na prvo slušanje, 
ali bar svakoj dam drugu šansu (ili uglavnom svakoj). 

Toliko još savršenih pjesama ima koje bih mogla uvrstiti na ovu listu, 
neke malo novije, pa su izostavljene zato što ostajem vijerna ovima, a neke opet 
jednako drage kao ovih petnaest, ali zamislite kakav post bi to bio sa sto nabrojanih pjesama.
Niti bih ja bila u stanju pronaći sve to, niti bi iko zaista poslušao i deseti dio navedenih.
I ovako, već mislim da sam pretjerala. :D


(slike preuzete sa WeHeartIt sajta)

I da, ipak ih nisam uspjela poredati onako kako sam htjela...
 Ah šta da radimo, you've been there.
Nadam se da su vam se pjesme svidjele. 

Ukoliko želite nastavak liste omiljenih pjesama, pišite u komentare.
Ako dijelimo neku omiljenu pjesmu, kuckajte mi i to, pa da ih slušamo "zajedno".


Topli pozdravi, i čitamo (ili slušamo) se sljedeći put. :*





Nema komentara:

Objavi komentar